Bună, acum 3 zile am venit din Huelva, Spania, unde am participat la seminarul Dream Express Oriflame.

Va spuneam eu intr-un articol precedent ca aveti ocazia sa mergeti 5 zile in Creta la anul in luna mai, 100% gratuit, împreună cu Oriflame. Exact la acelasi tip de seminar am avut eu onoarea sa particip saptamana trecuta.

huelva maria murariu mary blog

A fost o mini-vacanta extraordinara pe care o asteptam de mult. Nu ma refer la faptul ca neaparat imi trebuia acum o vacanta, ci la ideea de a merge intr-o destinatie fantastica cu un grup bine organizat.

Eu am mai participat la evenimente Oriflame organizate in Romania, insa nu se compara cu ce am vazut la acest eveniment international. Am cunoscut oameni de succes din toata Europa si din toata Romania, oameni speciali, care ”lucreaza” in fiecare zi la visurile lor.

Mi-a placut in special faptul ca pe langa cele aproape 400 de persoane din Romania, a fost si o persoana foarte apropiata mie, directorul meu de rețea, (cea mai buna prietena a mea), Teodora Barnea. Am avut si surpriza placuta de a fi cazata chiar in aceeasi camera cu ea.

A fost prima data cand am zburat cu avionul, si mi-a placut atat de mult incat abia astept urmatoarea calatorie.

Am fost cazata la un hotel de lux, cu fațadă în stil spaniol, situat pe Costa de la Luz. Camerele erau foarte spatioase si mi-a placut faptul ca erau multe oglinzi.

In prima zi, m-am cazat cam pe la ora 3:00 PM si m-am bucurat de timpul liber mergand la plaja unde m-am linistit si m-am bucurat de oceanul Atlantic.

maria murariu maryblog

A doua zi, a început cu conferinta business, si premierea pe scena a managerilor si directorilor prezenti la eveniment. Mi s-a parut extraordinar, modul in care compania Oriflame își recunoaște și își recompenseaza liderii si directorii participanti. Am vazut tot felul de oameni cu povesti de succes fantastice. Au fost momente extraordinare, momente pe care nu o sa le uit. Când mergi la un astel de seminar, știi sigur că trebuie neapărat să mergi și la urmatoarele. Mi-am primit diploma de manager 18%, si in curând o voi primi pe cea de Director. Am petrecut momente unice alături de my best friend, Teodora, care se întâmplă să fie și sora prietenului meu. Ea a fost premiată ca Director Oriflame, si a primit o diplomă frumoasă (era și înrămată). La finalul conferintei business, toată lumea a primit cadouri.

Tot a doua zi, seara, a fost petrecere în stil spaniol, unde toată lumea si-a luat rolul în serios și s-a costumat. Fiesta spaniolă a avut loc langa o piscină superbă, iar la sfasitul petrecerii cel mai creativ costum a fost premiat.

Ziua a treia a inceput cu activitate wellness. Am primit cadou tricouri Wellness si am avut diferite activitati: Zumba, dansuri Wellness, si multe altele. Seara, a avut loc petrecerea de ramas bun in stil marinaresc. La fel ca si la fiesta spaniola, toata lumea s-a costumat, de data asta in marinari, pirați, etc, si binenteles că s-au premiat cele mai bune costume.

În ultima zi am eliberat camera de hotel la ora 12:00, după care m-am relaxat la piscina și am mai explorat zona. La ora 4PM am plecat spre aeroport.

Am uitat să vă spun că la fiecare masă am avut ocazia să încerc specialitățile din bucătaria spaniolă. Mi-a plăcut foarte mult și celebra băutură spaniolă Sangria, care este facută dintr-un amestec de vin, alcool, fructe, apa minerala și gheață.

Au fost patru zile magice pentru mine. Ziua conferintei mi-a plăcut cel mai mult, si abia aștept urmatoarea conferință. Îmi doresc foarte mult ca la următoarea, care va fi pe insula Creta, să merg împreună cât mai multe persoane din echipa mea Oriflame. Sunt foarte fericită ca fac parte din lumea Oriflame și sunt mândră de faptul câ am ales să fac ceea ce îmi place alături de această companie minunată. Vreau să multumesc companiei Oriflame și tuturor persoanelor care mă susțin și care au încredere în mine.

Vă aștept și pe voi în Creta, alături de mine! kiss

Mai jos vedeți câteva dintre cele peste 1600 de poze pe care le am de la eveniment (a durat ceva timp până le-am sortat).

oriflame avion maryblog

huelva spania oriflame

piscina maryblog

ocean atlantic maryblog

hotel porta umbria spain

oriflame event maryblog

NICKLAS FRISK ORIFLAME

mary blog spania

mary blog maria murariu oriflame

maria murariu cu dana dram

diploma oriflame 18 maria murariu

fiesta spaniola maryblog

fiesta maryblog

fiesta oriflame maryblog

wellness oriflame

wellness maryblog

marine day oriflame maryblog

marine style maryblog carmen paraschiv