Sistemul imunitar este activ in mod constant, asta inseamna ca are nevoie de o doza sanatoasa de vitamine si minerale pentru a-si mentine energia.

Urmatoarele sucuri contin substante nutritive esentiale pentru sanatatea de zi cu zi sau pentru lupta impotriva frigului si a gripei, astfel incat poti incepe dimineata cu un impuls rafinat pentru apararea naturala a corpului.

Mar, morcov si portocala

Morcovii, merele si portocalele sun o combinatie perfecta pentru a ajuta organismul sa se protejeze si sa lupte impotriva infectiilor.

 

maryblog orange

 

Portocala si grapefruit

Vitamina C are proprietati antioxidante si alte proprietati care iti protejeaza celulele de substante care dauneaza organismului. O deficienta a vitaminei C poate duce la intarzierea vindecarii ranilor, incapacitatea de a lupta eficient inpotriva infectiilor si afectarea raspunsului imunitar. Din fericire, aceasta combinatie de citrice contine mai mult decat suficient de aport zilnic de vitamina C. Citricele regleaza, de asemenea, hipertensiune arteriala, lupta impotriva infectiilor virale si purificarea sangelui.

 

maryblog juice

 

Suc de rosii facut acasa

Cea mai buna metoda de a te asigura ca sucul de rosii este proaspat si fara ingrediente adaugate. este sa il faci singura acasa.

 

tomato mary blog

 

Sfecla, morcov si ghimbir

Acest suc ajuta sistemul imunitar si poate scadea simptomele inflamatorii. Inflamatia este adesea un raspuns imun la infectii. Persoanele care sufera de artrita reumatoida se pot bucura in special de beneficiile acestui suc, deoarece ghimbirul are efecte antiinflamatorii.

 

mary blog beet carrot

 

Capsuni si mango

La acest suc se pot folosi atat fructe congelate cat si proaspete. Vitamina E din mango adauga beneficii antioxidante suplimentare pentru a imbunatati sistemul imunitar, in special la persoanele mai in varsta.

 

mary blog juice

 

Pepene

Pepenele verde ajuta sistemul imunitar, dar, de asemenea, poate ajuta si la ameliorarea durerilor musculare. Tulburarile musculare sunt un simptom comun al gripei, in special la persoanele mai in varsta.

 

mary blog watermelon

 

Capsuni, kiwi si menta

Capsunile si kiwi sunt alte alternative sanatoase pentru o bautura cu vitamina C.

 

mary blog kiwi

 

Spanac si salata verde

Un suc verde pe baza de legume este o sursa de nutrienti pentru un sistem imunitar puternic. Legumele sunt cele mai bune alimente pentru suc - sunt la fel de hranitoare ca si fructele, dar au mult mai putin zahar si mai putine calorii decat sucul de fructe. Sucul de legume proaspat este chiar mai bun pentru ca are fibre. Sucul facut din legume 100% ar putea sa nu fie placut pentru multi oameni, deci adaugarea unor fructe il indulceste. Trebuie sa fii atent la cantitatea de suc de fructe pe care o bei, deoarece sucul de fructe contine in mod natural mai mult zahar.

 

maryblog spinach

 

Indiferent de ce suc iti place, poti adauga mereu alte "super- alimente" cum ar fi seminte de chia si germeni de grau pentru mai multe beneficii pentru sanatate.

Care sunt sucurile voastre preferate pe care le preparati acasa?

Sursa foto: Pinterest